18 Mar 2017

In my fathers studio

I am still in Oldenburg, trying to sort things out. Come to terms with the whole situation, which is not easy. Today I found a moment to paint for a few hours. In my fathers studio. Of course he did not work here for a long time in his later life, but still, all his tools, his things, drawings, sculptures, casts, some which I know since childhood, all are here, unchanged, covered in dust…

Ich bin immer noch in Oldenburg, versuche Dinge zu klären, versuche mit der Situation zu leben, was nicht so einfach ist. Heute fand ich ein paar Stunden in denen ich malen konnte, im Atelier meines Vaters. Natürlich arbeitete er hier nicht mehr in seinem späten Jahren, aber trotzdem ist er hier präsent, seine Werkzeuge, Plastiken, Abgüsse, manche Dinge hier kenne ich schon seit meiner Kindheit, alles ist hier versammelt, unverändert, vom Staub bedeckt…


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Sold.Verkauft

© Edward B. Gordon, all rights reserved.