19 Mar 2017

Early morning

Although in the country, I can´t sleep very well here. I wake up during the night and hear the steps of my father, the sound of when the fridge is being opened, in search for a sandwich, or something to drink, his coughing…. so I get up, go for a walk through the garden… until the first light of the new day arrives… not really my time, but I am thankfull for those wonderful impressions…

Obwohl hier auf dem Land, komme ich nicht zum schlafen. In der Nacht werde ich aufgeweckt weil ich die Schritte meines Vaters höre, wie er den Kühlschrank aufmacht um nach einem Sandwich oder etwas zu trinken sucht, sein husten… so stehe ich wieder auf und gehe in den Garten, spazieren, bis in die frühen Morgenstunden, das erste Licht, nicht wirklich meine Zeit, aber ich bin dankbar für jeden dieser wunderbaren Eindrücke…


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord


© Edward B. Gordon, all rights reserved.