15 Dec 2016

Children of Aleppo

You know, with the news coming in during the last few days, one feels once more bloody useless as a painter… I wish I was a doctor, or at least a multimillionaire, I would buy the largest plane there was available, have it kitted out as a hospital, recruit a staff of the best doctors of the world, fly to Aleppo and help…

Mit den Nachrichten die da so in den letzten Tagen hereinkommen, fühle ich mich als Maler wieder einmal so richtig hilflos und deplatziert. Ich wünschte ich wäre ein Arzt, oder zumindest ein Multimillionär, ich könnte dann ein großes Flugzeug kaufen, es innen als Krankenhaus umbauen lassen, die besten Ärzte der Welt engagieren, nach Aleppo fliegen und helfen…


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

This painting is not for sale (except if you sent me a few millions for my plane) / dieses Bild steht nicht zum Verkauf