20 Nov 2016

10 Years on !

10 years ago today, I painted and posted my first daily painting on this blog… the start of an incredible journey, a journey also
made possible through you out there, my readers and supporters for so many years, thank you!

To especially mark this anniversary I will publish a book that will feature texts, paintings, sketches and much more from this 10year long journey.
The book will be limited to 1000 signed and numbered copies, around 240 pp and I hope it will be ready by April 2017.

My first daily painting was a stilllife with a packet of rolo, so I painted it again today. The journey continues.

Heute vor 10 Jahren malte und veröffentlichte ich mein erstes Tagesbild auf diesem blog. Der Anfang einer unglaublichen Reise, einer Reise die auch durch Sie meine lieben Leser und Sammler möglich wurde, vielen Dank !

Um diesen Geburtstag besonders zu feiern werde ich ein Buch herausgeben, mit Texten, Bildern, Skizzen, Briefen, und vielem mehr aus dieser 10jährigen Reise. Die Auflage ist auf 1000 signierte und nummerierte Exemplare limitiert, Umfang ca. 240 Seiten. Als Erscheinungstermin plane ich April 2017.

Heute vor 10 Jahren malte ich ein Stilleben mit einer Packung Rolo, das habe ich heute auch wieder gemalt. Die Reise geht weiter.


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Sold.Verkauft

© Edward B. Gordon, all rights reserved.


Photo: Salzmann & Ibendorf