5 Jul 2016

In der Klenzestrasse

From Salzgitter to Munich. Due to the exceptional organizing and driving skills of my driver, I was able to sleep for most of the journey, and arrived fresh and relaxed in the most northern town of Italy. Munich presented itself with a fine light and warm temperatures. I even had time to walk through the Klenzestrasse. A hundred years ago I had my first studio here…

Von Salzgitter nach München. Den wunderbaren organisatorischen und fahr Fähigkeiten meines Fahrers geschuldet, konnte ich während der meisten Zeit der Reise schlafen, und erreichte die nördlichste Stadt Italiens entspannt und ausgeruht. München empfang mich bei gutem Licht und warmen Temperaturen. Ich hatte sogar noch Zeit durch die Klenzestrasse zu gehen. Vor etwa hundert Jahren hatte ich hier mein erstes Atelier…


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Sold / Verkauft

© Edward B. Gordon, all rights reserved.