19 Feb 2016

The long note

Sometimes it is, that I lay my head on the closed lid of the grand piano, and listen just to one note played with the use of the sustain pedal. It is a very intense sound, quite magical.

And now to quite a different note. Due to a serious family matter I will have to cancel all exhibitions and projects planned for this year so far. I will however continue this blog, although there will be days when I probably will not be able to post a painting. I thank you for your kind understanding.

Manchmal lege ich meinen Kopf auf den geschlossenen Deckel des Flügels, und lausche zu nur einer mit dem Fortepedal gespielten Note . Es ist ein sehr intensiver Klang, ganz magisch.

Und nun zu einer anderen Nachricht. Auf Grund einer ernsten Familienangelegenheit sehe ich mich gezwungen sämtliche Ausstellungen und geplanten Projekte für dieses Jahr erst einmal abzusagen. Ich werde versuchen diesen blog weiter zu führen, obwohl es wahrscheinlich Tage geben wird, an denen ich nichts posten kann. Ich danke für Ihr Verständnis.



5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Sold / Verkauft

© Edward B. Gordon, all rights reserved.