5 Sep 2015

My sketchbook

My sketchbook, my non digital all time round gadget. I use it for sketches (surprise surprise ) but also for writing down all sorts of things, observations, inventions that probably never will see the light of day, houses I plan to build, boats , clothes, music, but also for writing down my shopping list, which I mostly ignore in the end… when it is full I store it in a Swedish cloud called Billy.

Mein Skizzenbuch, mein nicht digitales mich immer begleitendes Gerät. Ich verwende es zum Skizzieren ( welch eine Überraschung) aber auch um irgendwelche Sachen aufzuschreiben, Beobachtungen, oder Erfindungen die nie gebaut werden, Häuser die ich entwerfe finden sich hier wieder, oder Boote, Kleidung, Musik, aber ich benutze es auch als Einkaufsliste, an die ich mich meistens nicht halte… wenn es voll ist stelle ich es in eine schwedische cloud, die heisst Billy.



5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

verkauft / sold

© Edward B. Gordon, all rights reserved.