20 May 2015

Meeting my past 2

During the summer months I used to get up very early, and would wait at the country lane that passed our house for my friend. He was already a grown up, drove a tractor and was a farmer. He would pick me up and we would drive to this very field I painted today, where his cows were already waiting for him. At that time in my life it was very clear to me that I would become a farmer also. Unfortunately on the way back, my morning routine was always interupted as I had to go to school, which I thought was a rather inconvenient interference of my life and a complete waste of time. ( Which I still think it was )

Während der Sommermonate stand ich immer sehr früh auf, und wartete am Feldweg der an unserm Haus vorbeiführte auf meinen Freund. Er war schon groß, fuhr einen Trecker und war Bauer. Er holte mich ab und wir fuhren zu diesem Feld welches ich heute gemalt habe, wo seine Kühe schon auf ihn warteten. Zu diesem Zeitpunkt in meinem Leben war es absolut klar für mich, dass ich eines Tages auch ein Bauer werden würde. Dummerweise wurde ich in meiner morgentlichen Routine dann auf dem Rückweg immer gestört da ich in die Schule musste welches ich als eine Störung und eine völlige Zeitverschwendug empfand ( Das sehe ich heute noch genauso )



5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft / Sold

© Edward B. Gordon, all rights reserved.