9 Apr 2015

3000 !

So here it is, my 3000th daily painting ! Of course all this would not be possible without you out there, wherever you are. "It has been an emotional and humbling experience", to quote my oldest friend. I thank you for your patience to follow me all this way. But after all it is only a number, and I am looking forward to continuing this painted diary for years to come, or in the words of the great chellist Casals, when asked why ( then aged 93 ) he continues to practice every day, he replied "I'm beginning to notice some improvement "

Hier ist es also, mein 3000stes Tagesbild. Dies alles wäre aber ohne Sie nie möglich gewesen, wo immer auf der Welt Sie auch sein mögen,."It has been an emotional and humbling experience", wie mein ältester Freund sagt. Ich danke Ihnen für Ihre Ausdauer mit der Sie meinen Weg so lange begleiten. Aber, letztendlich ist es ja nur eine Nummer und ich freue mich darauf, mein gemaltes Tagebuch in den nächsten Jahren fortzusetzen, oder um den grossen Cellisten Casals zu zitieren, der im Alter von 93 Jahren auf die Frage warum er denn immer noch täglich übe, antwortete, "So langsam bemerke ich eine Verbesserung".



5.9 x 2x5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 30cm / Öl auf MDF Bord

Sold / Verkauft

© Edward B. Gordon, all rights reserved.