24 Jun 2013

Vor der Prüfung

So today was the day for my test to acquire a motorboat driving license. Unfortunately I was not as relaxed as this gentleman, who sat by the embankment, smoking a small cigar while he waited for his turn as thirty others did, while I was nervously ruining the grass pacing up and down. But at the end of the day I am glad to say, that I passed the test as well.

So, heute war also der Tag der Bootsführerschein Prüfung. Unglücklicherweise war ich nicht so entspannt wie dieser Gentleman, der ruhig am Ufer sass, eine kleine Zigarre rauchte und auf seinen Aufruf wartete wie dreissig andere auch, während ich nervös den Rasen ruinierte mit meiner auf und ab Lauferei. Am Ende bin ich aber froh zu verkünden, dass ich die Prüfung bestanden habe.



5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

© Edward B. Gordon, all rights reserved.