5 Mar 2013

Morgens um acht

I was up earlier than usual this morning, as I had to be on the other side of town already at 9 a.m. Sachtleben Chemicals, one of the leading manufacturers of titanium dioxide held their annual meeting with their international partners in Berlin and had invited me to give a talk about my work, followed by a book signing. It was an honour and privilege for me.

Heute war ich früher als sonst unterwegs, da ich um 9 Uhr schon auf der anderen Seite der Stadt sein musste. Sachtleben Chemie, einer der weltweit führenden Hersteller von Titandioxid hielt das Jahrestreffen ihrer internationalen Partner in Berlin ab, und hatte mich eingeladen über meine Arbeit zu sprechen und danach mein Buch für die Teilnehmer zu signieren. Beides war mir Freude und Ehre zugleich.



5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

© Edward B. Gordon, all rights reserved.