13 Nov 2012

Room Nr. 317

Although I had nothing reserved (I had only called the hotel a few hours earlier from the train) I was given a room overlooking the Promenadeplatz. I was very surprised and very happy, the lady at the reception smiled at me and said: " we thought you would appreciate the view, maybe it will inspire you for a painting".

Obwohl ich nichts reserviert hatte (ich hatte das Hotel nur ein paar Stunden zuvor vom Zug aus angerufen) bekam ich ein wunderbares Zimmer, mit Blick auf den Promenadeplatz. Ich war sehr überrascht und froh. Die Dame an der Rezeption lächelte mich an mit den Worten: " wir dachten Ihnen würde der Ausblick gefallen, vielleicht inspiriert er sie ja auch zu einem Bild".



5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Das Tagesbild ist nun nicht mehr erhältlich.
The daily painting is now no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.