15 Nov 2012

Im Hofgarten

Now it was time to go out, my destination was the Hofgarten, 15 minutes walk from the Hotel. I reached the place with the last light of the day, a blue light, and I knew immediately when I saw this scene that my journey was already a success, this picture was, what I had came for.

Jetzt war es an der Zeit los zu gehen. Mein Ziel war der Hofgarten, 15 Minuten Fussweg vom Hotel. Ich erreichte den Platz mit dem letzten bisschen Tageslicht, ein blaues Licht, und als ich diese Szene sah, wusste ich das meine Reise schon jetzt ein großer Erfolg war. Für dieses Bild war ich gekommen ( nur wusste ich das vorher natürlich nicht )



5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Das Tagesbild ist nun nicht mehr erhältlich.
The daily painting is now no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.