11 Jun 2012

The unmixables

A glimpse at my working table...
These are exiting times for me, at the moment, the newspaper coverage, the preparations for my first book, and, today the closing of the sale for my 2000th daily painting. It felt like at the stock exchange in the office of my studio, seconds before closing the decision was made and I just want to say thank you to all the bidders and wishing the winner a lot of joy with this very special daily painting.

Ein Blick auf meinen Arbeitstisch...
Dies sind spannende Zeiten für mich, im Moment, die Zeitungsberichte, die Vorbereitungen für mein erstes Buch und heute dann das Ende des Verkaufs meines 2000. Tagesbildes. Im Büro in meinem Atelier dachte man kurzzeitig man wäre an der Börse, und Sekunden vor dem Verkaufsschluss entschied es sich,. Ich möchte mich ganz herzlich bei allen Bietern bedanken und wünsche dem Höchstbietenden viel Freude mit diesem ganz speziellen Tagesbild.








5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Tagesbild ist nicht mehr erhältlich.
This daily painting is no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.

taz online