3 May 2012

Cards

The first time since weeks that I went to a diferent part of town. It was my honour to meet the writer, blogger, and journalist Mary Jo Matsumoto  from the US, who wrote right at the beginning of my daily paintings on her blog trustyourstyle.com about my work. Here an impression that I saw on my way to our meeting.

Heute fuhr ich das erste Mal seit Wochen wieder in einem anderen Stadtteil. Es war mir eine grosse Freude mich mit der Schriftstellerin, bloggerin und Jounalistin Mary Jo Matsumoto  aus Amerika, die schon ganz am Anfang meiner Tagesbilder auf ihrem blog trustyourstyle.com über meine Arbeiten geschrieben hat, zu treffen und sie persönlich kennenzulernen. Hier ein Eindruck, den ich auf dem Weg zu unserem Treffen heute sah.



5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Das Tagesbild ist nun nicht mehr erhältlich.
This daily painting is no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved. 

32 more daily paintings until daily painting number 2000 ! 
32 Tagesbilder noch bis zum 2000. Tagesbild !