15 Jan 2012

This and that

For the last three days I was looking through a number of boxes, that I had not opened for years, I discovered long lost friends, good material for painting still lives, and a few sketches I made in Brighton a decade ago, I wonder whether I will be able to make something out of that material too.

Die letzten drei Tage habe ich Kartons durchgeschaut, die ich seit Jahren nicht geöffnet hatte. Ich entdeckte verloren geglaubte Schätze - gutes Material für Stilleben, und ein paar Skizzen die ich vor einem Jahrzehnt in Brighton anfertigte, mal sehen, ob ich auch aus diesem Material noch etwas zaubern kann.




5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Tagesbild ist nicht mehr erhältlich.
This daily painting is no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.