14 Oct 2011

Der Tag kommt

I love the very intense light at the moment around 9 o clock in the morning.

Ich bin begeistert von diesem sehr intensiven Licht momentan, morgens um 9.




ca. 5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Tagesbild ist nicht mehr erhältlich.
This daily painting is no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.

I am very honoured that the French newspaper Le Monde used 4 of my paintings in their special magazine about china. I received my copy today in the post, but I believe you can get it in Paris too. Maybe it is time for a trip to the most beautiful city in the world.

Ich fühle mich sehr geehrt, dass die französische Zeitung Le Monde in ihrem Sondermagazin über China vier meiner Bilder verwendet hat. Mein Beleg war heute in der Post aber sicher bekommen Sie auch eine Ausgabe in Paris, vielleicht ist es ja Zeit für einen Abstecher in die wunderschönste Stadt der Welt...

Le Monde / HORS-SÉRIE / LE SIÉCLE CHINOIS
 peintures Edward B. Gordon