2 Sep 2011

Feuerzauber

I stayed late last night at my new studio. From the windows I saw a flickering light, not the usual green, white and red lights from the passing boats, this looked like some kind of fire. I was curious. So I went to the waterfront and was surprised to see two fire magicians performing their dance...

Ich war noch spät in meiner neuen Werkstatt gestern Abend. Durch die Fenster fiel mir ein flackerndes Licht auf, es war anders als die grünen, roten und weissen Lichter der vorbeiziehenden Boote. Meine Neugierde war geweckt. So ging ich zum Ufer und war überrascht zwei Feuerzauberer zu sehen, die ihren Tanz aufführten...





ca. 5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Das Tagesbild ist nicht mehr erhältlich.
This daily painting is no longer available.

© Edward B. Gordon, all rights reserved.