6 Sep 2011

Die Verneigung

This painting is a tribute, a bow, to my old studio, the studio number 7 which I left today, moving into my new studio at the waterfront. Although my new place is a great improvement, I still leave the old place with a feeling of gratitude for the time I was able to spend there painting. Thank you Nr. 7.

Das heutige Bild ist eine Verneigung vor meinem alten Atelier, Atelier Nr. 7, welches ich heute verlassen habe um in meine neue Werkstatt am Wasser zu ziehen. Natürlich ist dieser neue Platz eine wunderbare Verbesserung, und trotzdem verlasse ich mein altes Atelier mit einem tiefen Gefühl der Dankbarkeit für die Zeit, die ich dort malen durfte. Danke Nr. 7.





ca. 5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Tagesbild ist nicht mehr erhältlich
This daily painting is nö longer available

© Edward B. Gordon, all rights reserved.