24 Jun 2011

A new place

I found something that I was not looking for. A new studio. Nearly 15 meters of windowfront, 5 meter high ceilings, unobstructed view to the waterfront.... and it is quiet, the only sound I hear are the rustling of leaves from the two big linden trees outside, and the horns of the passing boats.... I just had to rent it. A new chapter in a painters life begins... I am very humbled and grateful.

Ich habe etwas gefunden, nach dem ich nicht gesucht habe. Ein neues Atelier. Fast 15 Meter Fensterfront, 5 Meter hohe Decken, unverbauter Blick auf das Ufer der Spree... und es ist ruhig, das einzige Geräusch, das ich höre, sind die Blätter der zwei großen Lindenbäume, die im Wind rascheln, und die Tröten der vorbeifahrenden Boote... ich mußte es einfach mieten. Ein neues Kapitel beginnt in meinem Maler Leben. Ich bin sehr dankbar und glücklich.





ca. 5.9 x 5.9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

This daily painting is now no longer available.
Dieses Tagesbild ist nun nicht mehr erhältlich.

© Edward B. Gordon, all rights reserved