1 Jan 2011

A happy 2011 !

I wish you all a very happy 2011 ! I start this year with a new series. During the last week I spent most of my time in the theatre. It was my privilege and pleasure to be able to follow Gayle Tufts in her outstanding performance at the Admiralspalst. During the next days, I will paint pictures of that show. They will not be chronological, but will show you the multitude of impressions I collected there.

Ich wünsche Ihnen allen ein glückliches 2011! Ich beginne dieses Jahr mit einer neuen Serie. In der vergangenen Woche verbrachte ich viel Zeit im Theater. Es war mir Ehre und Freude zugleich Gayle Tufts bei ihrer großartigen Show im Admiralspalast begleiten zu dürfen und ich werde in den nächsten Tagen noch mehr Motive dieses Themas malen. Sie werden nicht strikt chronologisch sein, doch Ihnen hoffentlich die Vielzahl meiner dort gesammelten Eindrücke wiedergeben.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Bild ist verkauft. This painting has been sold.