7 Nov 2010

An Orchid in a bank vault

Back in the day, the Hotel de Rome used to be a bank, a large bank. You can still find the great vaults in the cellar of the hotel. This place is now used for the spa and wellness facilities of the hotel.

A technical note. We experience some problems with the subscription feed for this blog. So if you do not get the daily mail from me anymore don´t worry, the daily painting is still every day on my blog, and I hope we can soon fix this problem. I am sorry for the inconvenience.

Früher war in dem Gebäude, in dem heute das Hotel de Rome zu finden ist, eine Bank. Die Tresorräume kann man heute noch im Keller des Hotels finden, allerdings ist dort nun der Spa und Wellness Bereich untergebracht.

Ein technischer Hinweis. Im Moment gibt es Probleme mit der Zustellung der Abonnement feeds für diesen blog. Wenn Sie also derzeit meine tägliche email nicht bekommen, liegt es daran, aber selbstverständlich ist mein Bild jeden Tag auf dem blog, wie immer. Ich hoffe, wir können das Problem bald beheben und entschuldige mich für etwaige Unannehmlichkeiten.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Bild ist verkauft. This painting has been sold.