6 Oct 2010

Students

Every day about 3000 students come to Upperfairmeadow to study at the university of science and economy. Here are two of them.

My experience with the real estate business has not been the best of lately when it comes to my studios, so it was a pleasant surprise when the editor of an to me yet unknown real estate blog asked permission to write an article about my work. And, a very nice one it turned out indeed, thank you. living lifestyle

Jeden Tag kommen ungefähr 3000 Studenten nach Oberschöneweide um an der Hochschule für Technik und Wissenschaft zu studieren. Hier sind zwei von ihnen.

Meine Erfahrungen mit Immobilienunternehmen waren ja in der letzten Zeit was meine bisherigen Ateliers betrifft nicht die besten, daher war ich positiv überrascht als mich die Redaktion eines mir bisher unbekannten Immobilienblogs fragte ob sie einen Artikel über mich bringen können. Und, ein sehr schöner Artikel ist es dann geworden, vielen Dank. living lifestyle






ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Bild ist verkauft. This painting has been sold.