11 Jun 2010

Prelude 4

And the last painting in this prelude series, and maybe this one today I will even try on a larger canvas one day... ( I know I keep on saying this and you probably wonder where those larger canvases are, I am working on a few, some are nearly ready, but with all the studio moving during the last months, a lot of my time was simply only used for packing and unpacking things again, organising workmen, the transport etc.., not very inspiring, but it has to be done. )

Und hier das letzte Tagesbild in der Prelude Serie, und vielleicht versuche ich dieses Motiv sogar einmal auf einer grösseren Leinwand .... (ich weiß, das sage ich dauernd und Sie wundern sich vielleicht schon wo die größeren Formate sind, ich arbeite in der Tat an einigen, und ein paar sind fast fertig, aber mit dem Atelierumzug in den letzten Monaten ging doch viel von meiner Zeit fürs Packen und wieder Auspacken von Dingen sowie dem Organisieren der Helfer, des Transports, etc. .... drauf, nicht sehr inspirierend aber notwendig.)




ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Bild ist verkauft. This painting has been sold.