31 May 2010

A row of Moleskines

For the last 10 years I am using Moleskines, as 10 years ago those beautiful notebooks were made available again. I use them for almost everything I draw or write down. In the process of moving places I realised that it has become quite a collection of these little books by now. Here, a small part of it rests on a French chair, that was made in India.

Seit den letzten 10 Jahren benutze ich Moleskines, da diese schönen Notizbücher vor 10 Jahren endlich wieder erhältlich waren. Ich verwende sie fast immer wenn ich etwas schnell zeichne oder notiere. Während meines Umzugs habe ich nun festgestellt daß über die Jahre eine ordentliche Sammlung dieser kleinen Bücher entstanden ist. Hier, ruht ein kleiner Teil davon auf einem französischen Sessel, hergestellt in Indien.




ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Dieses Bild ist verkauft. This painting has been sold.