4 May 2010

Betting on a horse

I looked up the rules of betting on a horse, today.... mmmm... sure this lady knows it all already.... I discovered after a while that certain visitors were more interested in studying this little newspaper than actually following the race. Only now and then they would raise their heads and nod approvingly, or not.... true professionals I suppose.

Heute habe ich mir die Regeln für Pferdewetten angesehen ... mmm.... ich bin sicher, diese Dame kennt sie bereits in- und auswendig. Mir fiel auf, dass es für so manche Besucher offensichtlich wichtiger war, sich mit dieser kleinen Zeitung zu beschäftigten als mit dem Rennen. Nur ab und an hob der eine oder andere den Kopf, nickte zustimmend, oder auch nicht ... wahre Kenner denke ich.









ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord