23 Mar 2010

Northern Soul 4

Just made it back in time. Next time I should invest in a torch. Things you just don´t think of as a town boy. Behind those oak trees is my parents house. An old cottage with a thatched roof, a setting straight out of an inspector Barnaby film. The warm lights in the windows are so inviting. The smell of a beech fire hangs in the air. A glass of sherry by the fireplace is waiting for me. Not bad this country life.

Ich habe es gerade noch zurückgeschafft. Nächstes Mal sollte ich mir eine Taschenlampe anschaffen. Dinge, an die man als Städter garnicht mehr denkt. Hinter diesen Eichen liegt das Haus meiner Eltern. Ein altes reetgedecktes Bauernhaus wie aus einem Inspektor Barnaby Film. Die warmen Lichter in den Fenstern sehen so einladend aus. Der Geruch eines Buchenfeuers liegt in der Luft. Ein Glas Sherry am Kamin erwartet mich. Nicht schlecht, dieses Landleben.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

This painting has been sold. Dieses Bild ist verkauft.