10 Nov 2009

Ton

In case you are wondering what this gentleman is doing with a microphone and recording equipment in my studio, here is the explanation. Frigge Mehring from the NDR television channel came with her team yesterday to film a documentary about me and my work for the programme Lebensart, to be aired on the 26th of December. So first we went outside to revisit some of the places I have been painting recently, and then it was back to my studio.... here the painted impression and some photographs for you.

Für den Fall, daß Sie sich jetzt fragen was dieser Mann mit einem Mikrofon und Aufnahmegeräten bei mir im Atelier macht, kommt hier die Erklärung. Frigge Mehring vom NDR Fernsehen kam mit ihrem team gestern zu mir um eine Dokumentation über mich und meine Arbeit für die Sendung Lebensart zu drehen, Sendetermin 26. Dezember. Erst waren wir draussen unterwegs um einige der Plätze die ich kürzlich gemalt haben zu besuchen und dann gings zurück ins Atelier .... hier eine gemalte Impression und ein paar Fotos mit Eindrücken für Sie.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord
Dieses Bild ist verkauft / This painting has been sold