9 Sep 2009

A boat called Neptun

Yesterday I wrote about the little white spot, the boat called Neptun, well here it is. The present owner wants to sell it, and I have an option on it, just a few things still to clarify.... and maybe I will be the proud owner of it very soon. It would be perfect, I would convert it into a small floating studio. If everything works according to plan I could already sail next spring along the coastline of Berlins waterways and paint from a totally different perspective.

Gestern habe ich ja schon über den kleinen weissen Felck geschrieben, ein Boot namens Neptun, nun hier ist es. Der momentane Besitzer will es verkaufen und ich habe es mir reserviert, es müssen nur noch ein paar Dinge geklärt werden ... und dann, vielleicht, bin ich bald der stolze Besitzer dieses Bootes. Es wäre perfekt, ich würde es in ein kleines schwimmendes Atelier umbauen. Und falls alles nach Plan geht könnte ich schon nächsten Frühling der Küste der Berliner Gewässer entlang schippern und aus einer völlig neuen Perspektive malen.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Verkauft / Sold