19 Aug 2009

The orange plastic bench revisited

When I went for a walk along the Kastanienallee this morning, I saw an image of a painting of mine I did a few years ago. It was in fact the same place. The same orange plastic bench. Funny enough it was that very painting from years ago that was chosen for the daily online countdown of the 24h Berlin Film..... I only realised this when I finished todays painting.... what a wonderful coincident.

Als ich heute morgen durch die Kastanienallee ging, sah ich das Motiv eines meiner Bilder, das ich vor ein paar Jahren gemalt hatte. Tatsächlich war es am selben Ort, die selbe orangene Plastikbank. Interessanterweise wurde dieses spezielle Bild von vor ein paar Jahren gerade heute für den täglichen online countdown zum Filmprojekt 24h Berlin ausgewäht .... das habe ich aber erst gemerkt, als ich das heutige Bild fertig gemalt hatte ... was für ein wunderbarer Zufall.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Bord

Sold/Verkauft

Le Sketch: