6 Aug 2009

Leinen los

When I got the invitation to talk about some business during a boat cruise on the Wannsee, I of course did not know what to expect regarding the kind of boat. It could have been a rowing boat after all, which would have been perfectly alright as long as no-one expected me to do the rowing of course. But when my kind host lifted the cover to unveil this Italian motor boat made of mahogany wood, with white leather seats, it simply took my breath away ....

Als ich zu einem Gespräch während einer Bootstour auf dem Wannsee eingeladen wurden, wusste ich natürlich nicht was mich in Bezug auf das Boot eigentlich erwartete. Es hätte ein Ruderboot sein können was auch in Ordnung gewesen wäre solange natürlich keiner von mir erwartete daß ich das Rudern übernehme. Aber als dann mein geschätzter Gastgeber die Plane hob und ein italienisches Motorboot aus Mahagony mit weissen Ledersitzen enthüllte, raubte es mir schlicht den Atem ...





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz

Verkauft / Sold


Le Sketch