7 May 2009

A newspaper with 8 paintings

A very special day. Not only will I be working today on the 900th daily painting which I hopefully will be posting tonight, but also, one of the largest German newspapers the Frankfurter Allgemeine Zeitung, is using 8 paintings of mine in todays paper. And you might have thought, the writer Marcus Jauer from the FAZ ( the painting I did last Thursday ) was only in my studio because the coffee is so good.... thank you Marcus !


Ein ganz besonderer Tag heute. Nicht nur, weil ich heute am 900sten Tagesbild arbeite, das ich heute abend hier posten werde, sondern auch weil heute in einer der größten deutschen Tageszeitungen, der Frankfurter Allgemeinen Zeitung, 8 meiner Bilder erschienen sind. Und Sie haben vielleicht gedacht, der Journalist Marcus Jauer von der FAZ (das Tagesbild das ich letzten Donnerstag gemalt hatte) war nur bei mir im Atelier weil der Kaffee dort so gut schmeckt ... vielen Dank Marcus !


best, herzlichst Edward