24 May 2009

Blick in den Hof

A typical Berlin door, to a typical Berlin backyard... only the dress is not so typical, a shame really.... maybe you still remember that, a week ago, I mentioned that I was filmed again, well that little film was shown last Friday, for all of you that missed it ( like myself ) here is the link to the ZDF, one of our two largest TV channels. Special thanks here to the film team, and of course to my friend Edgar, the Count of Saint Germain ( although in the film that title was given to me, which is wrong, I am only a working class boy from Hannover ) and to my model, the actress Paula Redlefsen.

Eine typische Berliner Eingangstür zu einem typisch Berliner Hinterhof .... nur das Kleid ist nicht so Berlin typisch ...schade eigenltich. Vielleicht erinnern Sie sich noch, ich hatte letzte Woche erwähnt, daß bei mir wieder gefilmt wurde, nun, das Ergebnis, ein kleiner Beitrag über mich, wurde letzten Freitag im ZDF gezeigt, für alle, die das, so wie ich, verpasst haben anzusehen gibt es hier den link. Besonderer Dank gilt besonders dem Filmteam und meinem Freund Edgar, dem Grafen von Saint Germain (obwohl sie mir diesen Titel im Beitrag verpasst haben, aber das stimmt natürlich nicht ) und an mein Model, die Schauspielerin Paula Redlefsen.




ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on MDF board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft.Sold


Detail
:


© Edward B. Gordon. All rights reserved.