26 Apr 2009

The orchid window 2

When I walked into my studio today, and was faced with yesterdays daily painting, I did not like what I saw. I had not a very good feeling about it last night, but then that is the name of the game, a daily painting is a daily painting. I decided to paint it again today, and pulled yesterdays painting off the market so to speak, thank you for your bids, and I am sorry for the confusion, but somehow it did not feel right to sell such a painting. I feel however better with todays.

Als ich heute morgen mein Atelier betrat und vor dem gestrigen Tagesbild stand, mochte ich garnicht was ich da sah. Ich hatte schon gestern abend kein so gutes Gefühl damit gehabt, aber so ist das nunmal, ein Tagesbild ist ein Tagesbild. Ich beschloss, es heute noch einmal zu malen und habe das gestrige sozusagen aus dem Verkehr gezogen. Vielen Dank für Ihre Gebote dafür und ich entschuldige mich für die Verwirrung, aber irgendwie schien es mir falsch so ein Bild zum Verkauf anzubieten. Das heutige jedoch, stimmt wieder für mich.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on MDF board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft.Sold

© Edward B. Gordon. All rights reserved.