9 Apr 2009

Do you read me ?!

It is a somehow strange feeling, when you see people in a shop holding a magazine in their hands that is full of my paintings. ( Dummy, Berlin Edition 22 ) Well it was not in any old shop that I went to, but a very high class newsagent specialising in international design magazines. The shop is in Auguststrasse and is called do you read me?!, very appropriate a name I think.

Es ist irgendwie schon ein merkwürdiges Gefühl wenn man in einem Geschäft Menschen sieht die ein Magazin das voll mit meinen Bildern ist in den Händen halten (Dummy, Berlin Edition 22). Gut, es war jetzt auch nicht irgendein Laden isondern ein erstklassiges Zeitungsgeschäft, spezialisiert auf internationale Designmagazine. Es ist in der Auguststrasse und heisst do you read me?!, ein sehr passender Name, wie ich finde.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on MDF board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft.Sold

© Edward B. Gordon. All rights reserved.