10 Apr 2009

Another pose

As you see from the second photograph I am posting today, I was working with my model on the larger canvas I started a few days ago. The trouble only is, that while working with a model the model quite naturally takes on different poses to relax during breaks. That in itself is then again a new source for inspiration, to start a new painting like todays daily painting.

Wie Sie vom zweiten Foto das ich heute poste, sehen können, habe ich mit meinem Modell an dem größeren Bild, das ich vor ein paar Tagen angefangen habe, weitergearbeitet. Allerdings ist es so, daß das Modell während ich mit ihr arbeite in den Pausen ganz natürlich andere Posen einnimmt um sich zu entspannen. Und diese Posen werden dann wiederum oft Inspirationsquellen für ein neues Bild, so wie für das heutige Tagesbild.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on MDF board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft.Sold

© Edward B. Gordon. All rights reserved.