23 Mar 2009

Saturday Night

As I did not spend last weekend in the country as usual, I thought I do the rare thing and accept an invitation to a party. Well it was not any party, but the official release party for the newest edition of the Dummy magazine, the Nr 22. of which and my involvement in it, I have already written in my last post. The place was, not surprisingly the Restaurant Borchardt.

Da ich vergangenes Wochenende nicht wie üblich auf dem Land verbrachte, nahm ich ausnahmsweise die Einladung zu einer Party an. Es war auch nicht irgendeine Party, sondern die offizielle release party for die neue Ausgabe des Dummy Magazins, die Nr. 22 über die und meine Beteiligung daran, ich in meinem letzten Post schon geschrieben habe. Ort des Geschehens war, nicht sehr überraschend, das Restaurant Borchardt.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on MDF board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord

Verkauft.Sold