11 Mar 2009

The bar at the Borchardt

Unfortunately I have forgotten the name of the bar man at the Restaurant Borchardt, but I remember that he made me a fantastic tasting cup of coffee, and he served me my favourite French water, in a glass bottle, just as I like it.... but that only seems natural in a place like this. I think I will paint a whole series of this on larger canvases.
Leider ist mir der Name des Barmanns im Restaurant Borchardt entfallen, aber ich habe den Kaffee den er mir machte, in bester Erinnerung, so delikat war er. Außerdem servierte er mir mein Lieblingswasser, in einer Glasflasche, so wie ich es mag ... aber das versteht sich ja eigentlich von selbst an so einem Platz wie diesem. Ich glaube ich werde hiervon eine Serie mit größeren Formaten malen.





Verkauft.Sold

© Edward B. Gordon. All rights reserved.