20 Feb 2009

The Sari

Angelika was wearing a sari, one of the most beautiful garments I can think of. The first time I saw a sari was in London when I was 17. Before that, while growing up in the suburbs of Hannover during the 70s and 80s, one hardly had a chance to see a sari. I thought it already to be pretty exotic, that behind my school was a brewery.... but that is another story.... But one of the most striking pictures I ever saw was in Tooting, in the early 80s not the best part of London. This dark red Rolls Royce stopped next to me, the doors opened and out came three beautiful ladies in their saris, what a sight, those colours were just breathtaking - enchanting.
Thank you Angelika for modelling for me in your beautiful sari.

Angelika trug einen Sari, eines der wunderschönsten Kleidungsstücke, die ich kenne. Das erste Mal in meinem Leben sah ich einen Sari übrigens in London als ich 17 war. Davor, während ich in den 70er und 80er Jahren in den Vororten von Hannover aufwuchs, hatte man kaum jeh die Chance soetwas zu Gesicht zu bekommen. Ich fand es schon unglaublich exotisch, daß hinter meiner Schule eine Brauerei war ..... aber das ist eine andere Geschichte. Eines der faszinierenden Erlebnisse hatte ich also in Tooting in London, nicht gerade einem der besten Viertel in den frühen 80ern. Neben mir hielt dieser dunkelrote Rolls Royce und es stiegen drei wunderschöne Damen aus, alle in Saris gehüllt, deren Farben einfach atemberaubend waren - bezaubernd, was für ein Bild. Vielen Dank Angelika fürs Modellstehen in Deinem wunderschönen Sari.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf MDF

Sold.Verkauft