17 Jan 2009

Still Life with ashtray

Stayed all day in the comfort of my studio. All I have got for you today is this small still life. Although I am not a smoker, I love the accessories of smoking, like ashtrays... I have lots of them, you know those large deep ones for cigars, they come in all sorts of wonderful designs, and are perfect places to put all kinds of things in them, which I then never find again...

Heute blieb ich den ganzen Tag in meiner Comfort Zone, meinem Atelier. Alles was ich heute für Sie habe ist dieses kleine Stilleben. Obwohl ich selbst nicht rauche, liebe ich schöne Rauch Accessoires, wie Aschenbecher zum Beispiel ... ich habe einige davon, vor allem diese großen tiefen für Zigarren, die es in allen möglichen wunderbaren Designs gibt und die perfekt sind, um Dinge reinzulegen, die ich dann später niemehr wiederfinde.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz
Verkauft.Sold