31 Jan 2009

A moment in time 2

Two paintings for you today, I continued with Lola Randls film "Die Besucherin". One step further from yesterdays scene. That is the first painting, and then I was at the Sisi Wasabi fashion show last night, that is the second painting. Such a fashion show is a bit like going to the theatre. Who is coming.... any royalty in tonight? The "stage" is guarded by two gentlemen, and the air is filled with anticipation. There are chandeliers hanging from the ceiling. My second fashion show, and my thanks to Zerlina von dem Bussche for the invitation.

Zwei Bilder für Sie heute, ich habe mich weiter mit Lola Randls Film "Die Besucherin" beschäftigt. Ein Schritt weiter von der gestrigen Szene. Das ist also das erste heutige Tagesbild, und dann war ich gestern abend auf der Sisi Wasabi Modenschau, und davon handelt das zweite Bild. So eine Modenschau ist ein bisschen wie ins Theater gehen. Wer kommt ... irgendwelche Berühmtheiten da heute? Die "Bühne" wird von zwei Herren bewacht und die Luft ist voller Erwartung. Kronleuchter an der Decke. Meine zweiten Modenschau und mein Dank an Zerlina von dem Bussche für die Einladung.


ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz


Verkauft.Sold


Before the show begins



ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz



Verkauft.Sold