25 Jan 2009

Die Besucherin

Back in Berlin. At the end of the week I had two visitors in my studio. The film director Lola Randl, and the camera man Philipp Pfeiffer ( you know him already from the film Twilight, the real Twilight by Marc R. Wilkins I mean, not the TV series ). The newest film by Lola Randl is called "Die Besucherin" (The Visitor) and was shown last year at the Biennale in Berlin. Lola Randl thought it may be a good idea if I develop some ideas for a new poster as the film will soon be shown at a cinema near you... so that is what I started with today....... todays painting shows Agnes played by Sylvana Krappatsch.

Zurück in Berlin. Ende letzter Woche hatte ich Besuch im Atelier. Die Regisseurin Lola Randl und den Kameramann Philipp Pfeiffer (ihn kennen Sie schon vom Twilight Film, und ich meine hier das echte Twilight von Marc R. Wilkins, nicht die Fernsehserie). Lola Randls neuester Film heisst "Die Besucherin" und wurde letztes Jahr auf der Biennale in Berlin gezeigt. Lola Randl hielt es für eine gute Idee, wenn ich vielleicht ein paar Ideen für ein neues Poster entwickle, da der Film bald in ein Kino in Ihrer Nähe kommt ... und damit habe ich dann heute angefangen ... das heutige Bild zeigt Agnes, gespielt von Sylvana Krappatsch.





ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz

Verkauft.Sold